fredag 4 december 2009

Ken och jag minns tillbaka

Har hittills inte lagt upp en enda bild - eller jo, en, men det var också den enda - i bloggen. Det kan ju bli lite tråkigt med all textvägg och inga roliga bilder som byter av. Jag borde jobba på min layoutförmåga (om jag har någon).
För att kompensera lägger jag ut en käck bild på Ken, såsom han sett ut genom tiderna, och funderar över det ironiska i att han ser som allra minst androgyn ut på åttiotalsbilden (åttiotalet är väl om något unisexmodets epok).


Ikväll skall jag på klassfest och temat är "tonårsperiod". Jag minns inte riktigt hur jag såg ut under tonåren; för någon utstuderad stil hade jag inte, men jag vet att jag brukade låna från mamma och handla second hand och ta ut svängarna lite försiktigt, ibland med ett ganska smaklöst resultat.
Av det jag har i garderoben tror jag iallafall att ett blått leopardmönstrat hemmasytt linne (nej, det är inte jag som sytt för allt i världen, jag suger på att sy), stora pösiga jeans och snusnäsduk i håret, bäst sammanfattar min tonårsstil.
Överlag tycker jag inte att den förändrats så värst mycket, och jag vet inte hur jag skall ställa mig till det. Betyder det att jag inte har utvecklats? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar