onsdag 5 maj 2010

Hål

Jag har en fantastisk morgonrock. Jag känner mig som en diva varje morgon.
För övrigt funderar jag på att ta hål i näsan. Nu när jag gått händelserna i förväg och konstaterat att jag har nickelallergi fast jag kanske inte alls har det egentligen. Tycker liksom att efter alla år med hål i örat kanske det är dags att testa nåt nytt. Men jag börjar få piercingnoja, allt känns ganska otäckt, till och med den vanliga håltagningen i örsnibbarna känns lite obehaglig. Men tänk då i ögonbrynet, iih. Eller bröstvårtan, ååh. Huva.
Frisyren vet jag inte alls hur jag ska ha. Igår kunde jag ha två tofsar av nackhåret! Det är inte lätt att veta hur man ska ha det här i livet. Jag vet ingenting.
Sa till klassen igår att jag ångrat mig och inte vill gå tvåan, för att jag inte känner mig redo att skriva Boken redan i höst. Men nu ångrar jag mig igen, inte för att jag direkt känner mig jätteredo men att sitta hemma i höst och uggla... Fy fan! Tur att det kommer en sommar mellan den här tiden och nästa.
För övrigt menar jag hål i näsan på ena sidan, alltså inte i septum; mitt i mulen. På sidan tycker jag är fint. Så får det bli.
Jag hoppas att jag någon gång kommer att ha pengar också. I sommar. Det vore najs.

2 kommentarer:

  1. Ja en sak är då säker. Jag tänker inte bidra med pengar till att ta hål i näsan. Det är rakt av det fulaste jag vet.

    Basta

    Fadern

    SvaraRadera
  2. I hear you. Är det verkligen fulare än tex i ögonbrynet eller kinden och allt vad som finns?

    SvaraRadera