tisdag 4 maj 2010

Krisdag

Jag vill härmed visa mitt missnöje över följande:

* Jag vet inte om jag vill gå tvåan. Eller kan. Har tillräckligt mycket pepp och begåvning och lust.
* Min psykolog har passat på att ta en välbehövd semester när jag behöver henne som mest.
* Det är verkligen ingen ordning på mina papper, än mindre på mina elektroniska dokument. Jag blir trött bara av att tänka på det.
* Jag luktar svett.
* Om jag inte ska ägna mitt liv åt att skriva, så vet jag verkligen inte vad det är för vits.
* Den kroniska identitetskrisen börjar titta fram.
* Har såklart ingen sommarjobb och inga pengar.
* Har glömt min skrivbok från Prag (som jag behöver) i Halmstad.
* Har inte börjat på boken vi skall läsa till torsdag, och är inte sugen på den alls.

ETC!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar