tisdag 22 februari 2011

Vill ha:

Äntligen en anledning att använda mig av ett av de populäraste temana på bloggar, om man får tro någon någonstans!
Jag har hittat en tröja jag vill ha. Den ser ut exakt som på bilden, hoppas jag. Enligt mina mått mätt är den inte jättebillig, men om du köper den åt mig kan jag göra reklam för dig. Jag har jättemånga läsare, typ säkert tre stycken i veckan, så det är garanterat en god affär!
Tröjan finns här.

Puss på er alla mina tre läsare!

// Modeoraklet Dean

4 kommentarer:

  1. Hade du skrivit "kramiz" också, hade jag blivit orolig ,-)

    SvaraRadera
  2. Haha, det kanske jag skulle börja med. Undrar om man får fler läsare då?

    Kramiz!

    SvaraRadera
  3. ,-))

    Ta gärna med dig boken till fjälls! Sånt där tycker jag är hur intressant som helst. Likaså böcker med titlar som ..."Vad varje svensk bör veta".

    Vad fransmännen bör veta, bekymrar mig mindre.

    SvaraRadera
  4. Elisabet: Menar du boken i nästa inlägg? Visst, den kan jag ta med, så kan vi bilda oss lite. Jag tänkte ta med datorn också, och kanske nåt spel, och en massa andra böcker, och sådär...

    Vad kan det vara som en svensk bör veta?

    SvaraRadera