måndag 25 april 2011

Exklusivt erbjudande, endast hos Plombisk! Svara nu och få en söt men meningslös pryl på köpet!

Nu får en bild av mig. Den har viss politisk klang och är tecknad i paint och i avsvalnat vredesmod. Jag är inte emot yttrandefrihet och jag är inte för att slå in pannbenet på korkade människor, vill jag tillägga. Däremot kan jag tänka mig att erbjuda korkade människor en omfattande kurs i civilt beteende, logiskt tänkande och konsten att inte blåsa upp sitt ego så mycket att man förlorar förmågan att tänka på andra än sig själv. Det är väldigt snällt av mig måste jag säga.

Vredesmodet utlöstes av denna artikel, eller snarare dess kommentarer. Men ni vet vad man brukar säga va? De är inte så många som de verkar, de är inte så många som de verkar... De korkade människorna alltså.

4 kommentarer:

  1. Det är ju inte klokt.

    Läste kommentarerna och tänkte att det måste vara ett skämt .., inte kan väl ändå - vad man tror är - begåvade människor ha såna fullkomligt idiotiska åsikter!!

    Det kan man tydligen.

    SvaraRadera
  2. Läser man noga ser man att flera har kommenterat och kritiserat de som skrivit att "man måste tåla skämt" och sådant. Tur det. Jag tänkte också skriva ett svar, när jag inte var lika arg längre, men de hade faktiskt stängt av kommentarsfunktionen då. Lika bra det kanske.

    SvaraRadera
  3. orkar inte läsa artikeln, men du borde börja göra en webcomic .. det där var askul :D

    SvaraRadera
  4. Man tackar! Jag ritar smårutor ibland, men det blir inte så ofta som det borde bli. Har en del i huvudet som borde hamna på papper snart. Eller i paint :)

    SvaraRadera