måndag 25 juli 2011

Det är synd att klaga. Så jag nöjer mig med att konstatera.

Sommaren 2011 kommer för mig att gå till historien som sommaren då:
1, jag badade en gång
2, min största resa var en dagstripp till Båstad där det regnade
3, jag var förkyld och hade hosta i några ihärdigt regniga veckor
4, den enda chansen till rolig längre resa försvann då jag dubbelbokat min lediga helg
5, en idiot sköt ihjäl nästan hundra unga människor i Norge bara för att göra världen till en lite mindre angenäm plats att hänga på

Så kan det gå.

3 kommentarer:

  1. Om ni tittar ut till helgen kan vi bada några gånger till. Bara så att du får upp badkvoten lite, om inte annat.
    Kram, fadern

    SvaraRadera
  2. Men visst blir det bra med Malmö inbokad då? Jag ska se till att det blir najs! ses! kram! :)
    /Sandra

    SvaraRadera
  3. Låter toppenbra, pappa! Vi ses.

    Jodå, Malmö blir det imorgon, himla kul :)

    SvaraRadera