fredag 23 september 2011

Book Mess 2011: Best Of

I urval:

- Rabatterat inträde (thanks to mama)
- Fick chans att bläddra i Olle Ljungströms stora bok
- Djurens rätt bjöd på fika med mjukkakor + jag fick en fin pin
- Lina Neidestam kände igen mig och ritade snyggt i boken jag köpte
- Kille i rosa tröja köpte hästböcker
- God wook till lunch, nästan vegan (bättre än ostfralla ju)
- Köpte Hatet Mot Muslimer och Ätstört ass-billigt (billigt = gilla)
- Djurens rätt tyckte jag var smart + Utrota Hungern-snubbe tyckte jag var smart + antagligen alla andra tyckte också det fast fick inte tillfälle att säga det
- Träffade Lars Eriksson-lookaliken som jag kände igen sen förra året
- Fick Malin Billers Ropa i Skogen-bok av mamma + signerad av Malin
- Många tankar och idéer om vänskap och relationer väcktes och kom igen på olika sätt
- Tur i oturen med mammas försvunna seminariekort som blev en frientré till föreläsningen hon ville se
- Jetteråliga trosor och kalsonger i Nationalnyckelns monter (havsmus och sjöpung) som inte fanns i min storlek (= kunde inte köpa = spara pengar men ändå njuta av skojet)
- Inga pengar på kontot = köpte inte jättemycket onödigt
- Modern Psykologi 2 nummer ass-billigt och mycket spännande att läsa på bussen hem
- Vann en t-shirt med snopp- och mus-symboler på (vann pga jag är bäst)

Kommerente pånåmer nu.

2 kommentarer:

  1. Menar du ass-billigt där ass är ett engelskt lånord?

    //Orolig ortograf

    SvaraRadera
  2. Korrekt iakttagelse. Ass som i röv. Uttalas [äss-billit].
    //Dekadent språkbråkare

    SvaraRadera