tisdag 19 januari 2010

måndag

Jag är så förskräckligt trött att jag knappt orkar pallra mig ner i sängen.
Har fått gjort en massa bra idag iallafall; dock inte ringt mamma eftersom Linnea akutdog efter filmstudion så vi släpade långsamt hem henne för att stackarn skulle få vila (och jag vet precis vad hon genomled) men rätt som det var var människan på fötter igen och bad så ödmjukt om lite varm svartvinbärssaft (vilket jag som av ett mirakel införskaffat samma eftermiddag) och Fredrik läste hela Einsteins fru och skrattade till ibland och Sara gjorde väl något hon med vad vet jag.

En sak som jag heller inte gjort är att städa rummet. Men det kommer ju heller aldrig hända - jag ser ingen anledning att plocka upp saker från golvet när de ändå inte har någon annan plats att ligga på?
Och har jag två tallrikar så räcker det ju att en av dem är ren, så kan man växla mellan dem.
Nu går jag. Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar