torsdag 7 april 2011

Gör min dag

Nääe! Nu räcker det. Nu har jag suttit i nästan en timme och läst inlägg efter inlägg i den här eländiga bloggen. Eländiga, eländiga blogg.
Det har hänt så mycket sen jag sist var inne och tittade. Och jag kan inte sluta läsa, för det vore att gå miste om karamellerna, att slänga bort en halvfull godispåse.
Men jag måste! Måste lägga ifrån mig påsen och med choklad runt hela munnen gå vidare i livet och göra det jag ska istället. Även om det är svårt.

G som i g-punkt drivs av min kompis Mette och hennes kompis Maria, och det är något av det bästa internet har att erbjuda. Glöm roliga klipp på youtube, glöm intressanta dokumentärer på svtplay och glöm alla smarta krönikörer som slår näven i bordet på sina bloggar.
G som i g-punkt är som en komprimerad variant av allt detta, och lite till, och den får inte missas. Gå in och läs, eller lev i evigt mörker. Eller, i alla fall i evigt lite mindre ljus än ni kunde ha fått.

1 kommentar:

  1. Nämen! OJ! Vilket fint inlägg och vilket beröm. Tack så hemskt mycket!

    SvaraRadera