onsdag 12 maj 2010

En ledig dag

Runt 9.00 Drog ut en gul propp ur örat eftersom den skavde och det ändå var morgon.
Ca 9.30 Klev ur sängen, snöt mig eftersom jag hade haft smärre problem med andning den senaste halvtimmen. Åt frukost. Duschade.
10.30 Konstaterade att jag missat dagens första fika. Städade.
11.30 Hämtade dammsugare ur ett annat hus och dammsög.
12.25 Åt lunch.
Kring 13.00 Satt i skrivarsalen och slösurfade intill desperation.
14.30 Gick äntligen på fika. Satt med Amanda och Sara och drack te. Sjöng kristna begravningssånger.
15.15 Betalade en räkning i receptionen och undrade konfunderad vad det blev av det där kravet på 5000.
15.20 Gick till mitt rum. Satte igång datorn med en diffus idé om att skapa något. Tog reda på att det faktiskt finns ett band som heter Spock och enbart sjunger om Star Trek. Lyssnade. Loggade in på facebook.
15.45 Tittade på klockan och undrade vart tiden tog vägen. Inte för att det gör mig något att den går.

Kommande händelser:
16.49 Blir klippt av Kerstin.
osv.
Kvarstående moment:
Äta kvällsmat.
Umgås.
Se på Six Feet Under.
Gymmandet är strykt ur schemat pga bristande ork.

Om jag inte var på väg att bli förkyld och det regnade ute skulle jag oroa mig en smula över att jag är så förbannat trött idag.
Adieau.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar