tisdag 17 augusti 2010

Hej Sverige 2

Jag undrar några saker:

Om man hissar svenska flaggan på sin tomt, vad händer då?
Kommer polisen och tar en? Kommer det ett gäng bråkstakar från Rosengård och tänder eld på flaggstången? Förlorar man rösträtten?
Eftersom jag hört att man inte "får" hissa flaggan i dagens Sverige, så undrar jag ju vad som händer om man bryter mot denna lag. Kan man rentav dö?

Vidare undrar jag exakt när Sverige kommer att bli ett muslimskt land med burkakrav och islamistiska regler och brinnande bilar överallt? För det är ju på väg att hända, har jag hört. Jag vill veta hur många fler gånger jag får dansa kring en äkta tysk midsommarstång, innan det är slut på det roliga.

Slutligen undrar jag också varför världen är så full av idioter?

Förlåt, det där sista får man ju inte säga, för det är inte "politiskt korrekt". Men det skiter jag i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar