fredag 10 juni 2011

Ett kortare inlägg än föregående

Nu har jag suttit en stund och pysslat med designen på min blogg, vilket är ett intressant litet kapitel för sig då jag inte direkt har öga för vad som är snyggt enligt gemene man och dessutom har html-kunskaper som ligger på en helt annan nivå än de flesta i min ålder (= en lägre nivå; jag använder enbart paint).
Det är fortfarande plottrigt - jag tycker inte att typsnitten matchar varandra - men det är renare nu och just nu vill jag ha rent. Orkar inte jobba med det mer nu, jag har saker jag borde göra istället. Lunch tex (lycka att jag har en matlåda idag, hatar att hitta på något att äta när det är bråttom).
Adjö så länge.

2 kommentarer:

  1. Tycker om din nya blogg design, cool header.
    Hittade din blogg för nån vecka sen, Gillar den :)

    SvaraRadera
  2. Tack tack! Och tack tack igen. Vad ska jag säga, vad roligt att du gillar det!

    SvaraRadera