måndag 9 november 2009

Regn, snor, dötid, glatt humör.

Jag är så förpysslat glad, tror jag. Det känns så. Nyss skrattade jag till exempel. Fast jag minns inte åt vad.
Här har jag suttit på mitt rum hela kvällen, framför det beroendeframkallande och avtrubbande internet, och jag har ätit rätt så tradig och smaklös färssås med couscous (det sistnämnda var typ gott första gången jag någonsin åt det, men nu är jag sjukt trött på't, men det går ju fort och jag hade inget annat hemma) och inte umgåtts eller arbetat eller något alls. Ändå är det bra.
Och jag har haft ont i magen idag, i omgångar haft andningsproblem pga snuvan, ful frisyr, rödfnasig näsa, vädret har varit bedrövligt tråkigt, jag har haft en dålig natt med lite sömn, och ingen har varit inne på facebookchatten ikväll, etcetera med allt man kan komma på.
Men jag har kollat på Galenskaparna och The Simpsons, och nu lyssnar jag på klezmer och Lollo ringde nyss och dedikerade en biroll till mig i sin monolog, och jag har med mig en bekväm kudde ner den här gången och resten av veckan återstår och det kan bli bra, det kan bara bli bättre som man säger.
Och så har jag så roligt utan anledning. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar