söndag 26 juni 2011

Årets bok!

Jag nästan glömde. Att berätta för er, att det finns en bok. Som ni ska läsa.
Den heter Stora Sorg och är hejdlöst rolig. Fast egentligen är den isande tragisk eller kanske mest sådär att man känner igen sig och mår bra som en purrande katt. Det är så enkelt och ändå så genialt.

Författaren heter Sara Kappelin och är en av mina favoritmänniskor. Föreställ er nu att jag lägger huvudet på sned och tycker riktigt, riktigt synd om er som inte har träffat henne. Själv är jag kompis med Sara Kappelin och det har gett mig oerhört mycket, bland annat ett stort intresse för brädspelet Ludo och en liten vit kanin gjord av pärlor.

För er som inte har träffat den eminenta Sara Kappelin så finns det i alla fall en tröst, och det är att ni kan läsa hennes bok. Läs den!
Nu kanske ni tänker att så säger jag bara för att jag vill stötta min kompis och egentligen är det en dussinbok som man kan leva utan.
Fel. Det här är den bästa boken. Förmodligen den enda boken. Billig är den också. Den blir Er för ynka 89 kr. Ge bort den om det inte passar. Men sitt inte bara där!

Den som mejlar beställning och sin egen adress till info@meerkat.se kan snart bli ägare till
ett exemplar. Lagret kanske inte
räcker för evigt. Tänk på det! Du behöver det här. Du är värd det. Beställ nu!


Personen på bilden har inget samband med texten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar